Přejít na obsah | Přejít na navigaci

Osobní nástroje
Přihlášení
Nacházíte se zde: Úvod Rodiče Informace o výuce v době Karantény Informace pro rodiče i žáky - jak probíhá výuka

Informace pro rodiče i žáky - jak probíhá výuka

17.6.

Informace k závěru školního roku a předávání vysvědčení

Vysvědčení budou žákům prvního stupně předána v pátek 26. června. Žákům, kteří do školy docházejí budou předána v závěru dne. Ostatním žákům bude nabídnuta třídním učitelem možnost převzít vysvědčení u hlavního (nebo třídním označeného) vstupu do školy.

Žákům druhého stupně budou vysvědčení předána v den posledních konzultací.

Pro žáky

šestého ročníku to bude pondělí 22.6.,

sedmého ročníku to bude úterý 23.6.,

osmého ročníku to bude středa 24.6.

Žáci, kteří na konzultace docházejí, převezmou vysvědčení v závěru konzultací. Ostatním žákům bude ve stejný den nabídnuta třídním učitelem možnost převzít vysvědčení u hlavního vstupu do školy.

Žáci devátého ročníku dostanou vysvědčení ve čtvrtek 25.6. v rámci slavnostního zakončení školní docházky. Zakončení proběhne od 11.00 v Základní škole v Dobroníně.

Základní škola bude v provozu do 30.6.2020. Konzultace pro druhý stupeň na dny 29. a 30.6. nevypisujeme. Pokud budou rodiče žáků prvního stupně, kteří do školy docházeli chtít, aby žáci přišli do školy 29. a 30.6., informují o tom do pátku 26.6. vedoucí skupin, do kterých žáci docházeli.

Ing. Ivo Mikulášek, ředitel školy

 

1.6.

Informace ke konzultacím žáků druhého stupně

Od pondělí 8.6. bude žákům druhého stupně nabídnuta možnost konzultací a setkání se spolužáky a třídním učitelem. Konzultace budou probíhat pro každý ročník jeden den v týdnu. V pondělí pro 6. ročník, v úterý pro 7. ročník, ve středu pro 8. ročník a ve čtvrtek pro 9. ročník. Konzultace budou probíhat vždy od 8.15 do 13.00 s možností objednání oběda na den, kdy je žák ve škole přítomen. Konzultace budou využity především pro matematiku, český jazyk, cizí jazyky a další naukové předměty dle potřeb žáků. Část času bude věnována  třídnímu kolektivu. Nezbytnou podmínkou je odevzdání čestného prohlášení (viz příloha).

Informace k případnému doplňování žáků prvního stupně

V případě, že rodiče budou chtít do školy poslat žáka prvního stupně, který nazahájil docházku 25.5., je třeba podat žádost řediteli školy. Vzhledem k prostorovým podmínkám v již fungujících skupinách žáků prvního stupně počítáme s tím, že nově zapojení žáci by pracovali v nově vzniklé, smíšené skupině tvořené žáky napříč ročníky. Skupina bude fungovat pouze v dopolední části dne. Nezbytnou podmínkou je odevzdání čestného prohlášení (viz příloha).

 

Ing. Ivo Mikulášek, ředitel školy

 

12.5.

Informace k zajištění výuky žáků prvního stupně od 25. května 2020

Škole je třeba doručit čestné prohlášení (viz příloha) do 18.5. Bez odevzdání Čestného prohlášení není možno dítě do školy přijmout.

Dopolední výuka bude probíhat od 8.00 ve skupinách v rozsahu pěti vyučovacích hodin. V období kolem poledne se postupně všechny skupiny vystřídají na obědě v jídelně. Konec dopoledního bloku budeme vázat na odjezd autobusů (podle informace z kraje od 25.5. školní autobusy pojedou) tak, aby žák, který nebude zůstávat na odpolední část, mohl po obědě odjet nebo odejít domů.

Odpolední volnočasové vzdělávání bude pokračovat ve stejných skupinách i stejných prostorách, případně venku, vymění se pouze pedagog. Bude trvat do 16.00

Každý žák bude mít na den dvě vlastní roušky v igelitovém pytlíku. Před školou budou na chodníku vyznačeny rozestupy. Za vstupními dveřmi do školy žák použije dezinfekci rukou, bude provedeno bezdotykové měření teploty. Ze vstupní haly bude skupina odvedena v dostatečných rozestupech rovnou do třídy (boty a bundy si každý nechá ve třídě). Ve třídě budou žáci postupovat vždy dle pokynů vyučujících. Školu budou žáci opouštět samostatně po skončení té části výuky, na kterou jsou přihlášeni. Odlišný čas opuštění odpoledního bloku je nutné konzultovat s pedagogickým dohledem.

Nepřítomnost žáků, kteří docházku do školy 25.5. zahájí, je třeba v dalších dnech vždy nejpozději do tří dnů omluvit učiteli.

Složení skupin zveřejníme po vyhodnocení odevzdaných čestných prohlášení 19.5.2020.

Ing. Ivo Mikulášek, ředitel školy

7.5.

Od 12.5. budou probíhat v základní škole konzultce pro žáky devátého ročníku, kteří budou konat přijímací zkoušky. Podrobné informace již obdrželi zákonní zástupci žáků od třídního učitele. Od 25.5. bude základní škola otevřena pro žáky prvního stupně v čase 8.00 - 16.00 (podrobnější informace zveřejníme 11.5.). Ranní družina nebude v souladu s nařízením MŠMT v provozu. Od 25.5. budeme vařit obědy pro žáky prvního stupně, kteří do školy přijdou a budou chtít oběd zajistit. V případě otevření MŠ také pro žáky MŠ. O otevření mateřské školy budeme informovat po projednání radou obce dne 14.5.2020.

30.4.

Videokonference v průběhu dubna využili desítky žáků napříč ročníky. Rozběhly se také videokonference pro žáky 9. ročníku, kteří budou konat přijímací zkoušky. MOžost využít videokonferencí bude pokračovat také v měsíci květnu.

2.4.

V průběhu dubna nabídneme zejména starším žákům videokonference, kde budou moci konzultovat studijní otázky.

23.3.

Vážení rodiče, cílem výuky na dálku je, aby pracovali žáci. Máme informace, že v některých domácnostech je opravdu obtížné plnění úkolů u žáků podporovat. Snažíme se systém dálkové výuky po prvním týdnu dolaďovat. Určitě nechceme, abyste se vy dospělí dostávali při plnění školních úkolů do nějakých vážných problémů. Snažme se společně nechávat co nejvíce prostoru samostatnosti žáků. Pokud máte doma jeden počítač na více lidí, kteří na něm musejí pracovat a nestíháté úkoly, dejte to vědět třídnímu učiteli. Pokud např. chodíte na dvanáctihodinové směny, a nestíháte dětem pomoci s úkoly, informujte třídního učitele. A.... milí naši žáci, snažte se zvládat úkoly sami, buďte vytrvalí při plnění úkolů, pomáhejte svým rodičům - mají to v těchto dnech těžké (viz dopis žákům). V případě vážných potíží se můžete mailem obrátit na školního psychologa. Ivo Mikulášek

16.3.

Během dneška by již každá třída měla mít první informace o úkolech.  Zaznamenali jsme chvilkové problémy s fungováním portálu ŠkolaOn-line. Buďme trpěliví, na portál vstupuje v jedné chvíli velké množství návštěvníků. IM

15.3.

Vážení rodiče,

na tomto místě budeme pravidelně informovat o průběhu spolupráce se žáky a případných změnách nebo novinkách. Stejné informace budou zároveň chodit přes Školu On-line.

V této chvíli se jednotliví vyučující rozhodují pro nejefektivnější způsob předávání studijních úkolů a informací v jednotlivých třídách. Během zítřka se učitelé všem ozvou a naváží komunikaci.

V rámci celé školy půjde o využívání školy On-line doplněné někde mailovou komunikací, popřípadě dalšími kanály, které již konkrétní žáci s učiteli využívají.

Našim cílem je nezahltit žáky (a často také Vás) velkým množstvím úkolů, které bude pro některé žáky obtížné zvládat.

Zároveň chceme nabízet žákům dostatek studijních příležitostí. Pokud žáci vyslyší naši výzvu k převzetí zodpovědnosti, může pro ně tato zkušenost být velmi cenná do dalšího studia i života. Prosím podporujte je v tom, aby zodpovědnost přebírali. Zadné úkoly budou vyučující dělit na základní (očekáváme, že splní každý žák) a doplňkové, kde bude volba záležet již na každém jednotlivci.

 

Věříme, že se nám společně podaří složitou situaci využít co nejvíce ve prospěch našich žáků.

Ing. Ivo Mikulášek, ředitel školy

Mgr. Jaroslav Petřivý, zástupce ředitele

V případě potřeby neváhejte využít:

eozsdobr@centrum.cz

731512304

Odkazy

ProjUI.jpg

ŠkolaProDemokracii.JPG
PTaC.JPG
Loga_Publicita.jpg
logo_pozitiv_2.png

Obec_Dobronín.JPG

« srpen 2020 »
srpen
PoÚtStČtSoNe
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Přístupy

TOPlist